Nabavljena tri nova minibus vozila za prevoz radnika
Ekonomska kriza svjetskih razmjera, pred sve privredne subjekte postavila je nove izazove i teškoće, koji se moraju savladati kako be se omogućilo uspješno poslovanje. Uz izuzetno teške uslove poslovanja, a uzimajući u obzir prioritete, Uprava preduzeća je iz tekućih sredstava finansirala nabavku novih minibus vozila.
Po osnovu Plana javnih nabavi za ovu godinu, nabavljena su dva terenska, minibus vozila 4x4, sa 13+1 sjedištem, i jedno kombi vozilo 4x4 sa 8+1 sjedištem, a vrijednost nabavke je 164.585,00 KM, bez PDV-a.
Nabavaci je prethodilo provođenje postupka javne nabavke, pri čemu se vodilo računa da se radi o vozilima koja zadovoljavaju sve tehničke zahtjeve tražene u postupku javne nabavke sa reduktorom na svim brzinama, savremenim upravljačkim i kočionim sistemom koji su svojevrsna garancija da su nabavljena vozila namijenjena za kretanje po zahtjevnim šumskim putevima.
Ključeve nabavljenih vozila uručili su generalni direktor preduzeća, Jasmin Devedžić, izvršni direktor za ekonomsko - finansijske poslove, Anto Perković te izvršni direktor za pravne poslove, Čamdžić Mesud, a vozila će se rasporediti u poslovnu jedinicu “Šumarija Olovo”, poslovnu jedinicu “Šumarija Vareš” i poslovnu jedinicu “Šumarija Kakanj”, kojima se predaju na dalje korištenje.
Nabavaka voznih jedinica će omogućiti udobniji prevoz uposlenicima, a samim time i olakšati proces proizvodnje, koji je nerijetko u zastoju zbog kvarova na dotrajaliim vozilima za prevoz radnika. Osim toga, razlog više za nabavku novih vozila je i što će ulaganja u vremenu korištenja biti minimalna, a to će svakako smanjiti izdatke za nabavku rezervnih dijelova, koji prave značajan trošak kada su u pitanju korištena vozila.
Garantni period na vozilo je 24.mjeseca i u ovom vremenskom periodu svi eventualni kvarovi padaju na teret isporučioca.
Iz Uprave preduzeća navode da će se nabavke sredstava za olakšavanje procesa proizvodnje te prevoznih sredstava, svakako, nastaviti i u narednom periodu.