Za članove komisija održan seminar o javnim nabavkama
Uz obavezno poštivanje propisanih epidemioloških mjera, Uprava preduzeća je organizovala seminar iz oblasti javnih nabavki za članove komisija koji sudjeluju u postupcima javnih nabavki u preduzeću.
Seminaru su prisustvovali i generalni direktor preduzeća Jasmin Devedžić, izvršni direktor za ekonomsko – finansijske poslove Anto Perković, te izvršni direktoor za pravne poslove Mesud Čamdžić.
Obuku je održao Amir Rahmanović, certificirani trener javnih nabavki, koji je kroz trosatno izlaganje prezentovano tri tematske cjeline koje se odnose na planiranje javnih nabavki, preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki i okvirni sprazum.
Posebna pažnja je posvećena prvoj cjelini, i značaju planiranja javnih nabavki te koliko je kvalitetan plan javnih nabavki važan za poslovanje i izbjegavanje eventualnih kasnijih problema u toku poslovne godine.
Trener je na praktičan način objašnjavao koje greške, najčešće, ugovorni organi prave prilikom izrade plana javnih nabavki, te kako te greške izbjeći i napraviti dobar plan javnih nabavki.
Interakcija sa trenerom je bila sastavni dio obuke, gdje su članovi komisija navodili konkretne probleme s kojima su se u toku svog rada susretali, te zajednički utvrdili rješenja za prevazilaženje istih kroz zakonsku regulativu.
Učesnici su, također, upoznati i sa aktivnostima koje se rade na uspostavi sistema za provođenje javnih nabavki elektronskim putem, gdje će se provođenje kompletnog postupka javne nabavke provoditi putem portala javnih nabavki, od pokretanja postupka javne nabavke, tenderske dokumentacije, elektronskog dostavljanja ponude, otvaranje iste, rada komisije preko portala, kao i donošenja odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Cilj provedenog seminara je nadograđivanje znanja radnika, konkretno o javnim nabavka a ulaganje u ljudski potencijal je investicija koja se se dugoročno isplati i od koje će najviše koristi imati preduzeće.