"AS HOLDING"kao društveno odgovorna kompanija u akciji pošumljavanja
Da domaće kompanije prate svjetske trendove, pokazuje i kompanija „AS Holding“, koja je poznata kao drušveno odgovorna kompanija koja često učestvuje u akcijama koje za cilj imaju promociju odgovornog ponašanja, te kroz svoje aktivnosti nastoji povećati standarde društvenog razvoja, zaštite okoliša te poštivanja ljudskih prava.
Kao kompanija koja želi više, uputili su zahtjev PJ“šumariji Tešanj“, za organizovanje akcije sadnje drveća te na ovaj način doprinijeli podmlađivanju najvrjednijeg bosanskohercegovačkog prirodnog resursa.
Maglovito subotnje jutro za tridesetak uposlenika ove kompanije, većinom administrativnih radnika, počelo je na neuobičajen način i na neobičnoj destinaciji.
Kako je jutro odmicalo, raspoloženje se popravljalo a vesela ekipa se potrudila da odgovorno obavi posao koji je preuzela. Timski duh je bio prisutan tokom cijele akcije a prelijep dan okupan prekrasnim jesenjim bojama i obojen šumskom raznolikošću, kao i čist tešanjski zrak, bili su dodatna motivacija za jednu divnu cjelodnevnu priču.
Na pripremljenom i očišćenom terenu u odjelu 44. GJ“Tešanjka“, zasađeno je 1.500 sadnica crnog bora iz našeg rasadnika a radnici PJ“Šumarije Tešanj“ vršili su nadzor na izvršenim radovima.
Zanimljiv detalj su bile i majice sa printom kompanije i godinom pošumljavanja koju su nosili učesnici, što je još jedan pokazatelj koliko je ozbiljno ova kompanija pristupila akciji sadnje drveća. Akciju su podržali vlasnik i osnivač „AS Holdinga“, Suljo Hrvić i direktor „Oaze“d.o.o. Tešanj, Armin Hrvić.
„U ovakvim trenutcima, zaista se osjećam ponosno što sam šumarski inženjer a ova sjajna ekipa koja je danas radila pokazuje zaista primjer dobre organizacije koja je izabrala najbolji način da doprinese obnovi šume“, kazala je Samira Smailbegović, Rukovodilac PJ“Šumarije Tešanj“.
Na kraju uspješnog dana upriličen je i zajednički ručak i druženje.
Kompanija "AS Holding" d.o.o., gradi svoj imidž na kvalitetnim proizvodima, koje domaća javnost uvijek rado bira. S obzirom da su kompanija koja već godinama akcent stavlja na domaću proizvodnju i na domaći proizvod ("Klas","Oaza","Zlatna džezva","Kent"), ova komapnija svake godine ide korak dalje i osim što nudi provjerene proizvode, svoje kupce obraduje i novitetima koji se, najčešće, isto tako dobro prihvataju("Maza").
Nadamo se da će ova akcija biti početak zajedničke saradnje ova dva preduzeća ali i ponukati druge društveno odgovorne kompanije da se odluče da na ovakav način doprinesu očuvanju šuma.