JAVNI POZIVI

Početni datum
Krajnji datum

11Mar

Nabavka dodatnih količina pogonskog goriva za motorna vozila iz osnovnog ugovora br. 11/19

ZATVORENO

DATUM ZAVRŠETKA: 14.03.2019.

U skladu sa članom 21. stav. 1. pod d), 22.stav. 1. Pod b) i c) u vezi sa članom 53. Zakona o javnim nabavkama („Službene glasnik BiH“, br. 39/14) i članom 3. Uputstva za pripremu tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH“, br. 90/14) utvrđuje se, tenderska dokumentacija:

JAVNA NABAVKA PUTEM PREGOVARAČKOG POSTUPKA

bez dodatnog obavještenja

(Dodatne količine pogonskog goriva za motorna vozila iz osnovnog ugovora br. 11/18)

 Predmet javne nabavke su dodatne količine pogonskog goriva za motorna vozila iz osnovnog ugovora broj 11/18  koji je zaključen dana 12.03.2018. godine u skladu sa opisom, specifikacijom i cijenama koja je sastavni dio osnovnog ugovora broj 11-2/18.

Procijenjena vrijednost nabavke je određena na iznos od 10% osnovnog ugovora, odnosno za LOT – 1 39.924,42 KM bez PDV-a i za LOT – 2  23.965,15 KM bez PDV-a.

Da bi učestvovao u postupku nabavke ponuđač mora zadovoljiti minimalne uslove za kvalifikaciju utvrđene srazmjerno predmetu ove nabavke i to:

1. da ispunjava uslove iz člana 46. Zakona tj. da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke (sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti)

2. da ispunjava uslove iz člana 45. stav (2) tačka c) Zakona (lična sposobnost);

Dokazi i isprave koje ponuđač treba dostaviti su:

1. Kopija Rješenja ili Izvoda iz sudskog registra (za pravna lica) odnosno rješenje organa uprave kao dokaz da je ponuđač registrovan za obavljanje prodaje predmetnih roba (za fizička lica).

2. Dokaz o nepostojanju smetnji za učestvovanje u postupku javne nabavke u smislu odredbi člana 45. stav (2) tačka c) Zakona i to – Uvjerenje (ovjerena kopija) da je ponuđač ispunio obaveze u vezi s plaćanjem doprinosa za PIO i zdravstveno osiguranje u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u BiH ili zemlji u kojoj je registriran (Uvjerenje ne smije biti starije od 3 mjeseca računajući od trenutka izdavanja do trenutka dostavljanja ponude).

3. Ispravno popunjen, potpisan i ovjeren obrazac za ponudu I i II, obrazac za cijenu ponude, i Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 52. ZJN. 

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu i mora biti otkucana ili napisana neizbrisivom tintom. Ispravke u ponudi moraju biti izrađene na način da su vidljive i potvrđene potpisom ponuđača, uz navođenje datuma ispravke. Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova, te potpisani ili parafirani od ovlaštene osobe ponuđača. Sve strane ponude moraju biti numerisane na način da je vidljiv redni broj stranice ili lista, u skladu sa članom 8. stav (6) i (7) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponude. Dijelovi ponude kao što su uzorci, katalozi, mediji za pohranjivanje podataka i sl. koji ne mogu biti uvezani, ponuđač obilježava nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude. Ako ponuda sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge i sl. koji imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne moraju dodatno numerisati.

Ponuda, bez obzira na način dostavljanja, mora biti zaprimljena u ugovornom organu, na adresi, do datuma i vremena navedenog u obavještenju o nabavci i tenderskoj dokumentaciji. Sve ponude zaprimljene nakon tog vremena su neblagovremene i kao takve, neotvorene će biti vraćene ponuđaču.

Ponuda se dostavlja u orginalu i treba biti i zapečaćena u neprovidnoj koverti sa pečatom i potpisom ponuđača na čojoj će prednjoj strani pisati JP "ŠPD ZDK" d.o.o. Zavidovići, Alije Izetbegovića br. 25, Ponuda u postupku br. 11-P/18 - "NE OTVARATI"

Svaki ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu. Nije dozvoljeno dostavljanje alternativne ponude.

Rok za dostavljanje ponuda je 14.03.2019. godine do 11:00 sati.

Javno otvaranje ponuda će se održati 14.03.2019. godine u 12:00 sati, u prostorijama ugovornog organa, adresa Alije Izetbegovića br. 25, Zavidovići.

Ponuđači ili njihovi ovlašteni predstavnici, kao i sva druga zainteresovana lica mogu prisustvovati otvaranju ponuda. Informacije koje se iskažu u toku javnog otvaranja ponuda će se dostaviti svim ponuđačima, koji su u roku, dostavili ponude putem zapisnika sa otvaranja ponuda, odmah, a najkasnije u roku od 3 dana.

Svi ponuđači će biti obaviješteni o odluci ugovornog organa o rezultatu postupka javne  nabavke u roku od 7(sedam) dana od dana donošenja odluke, i to elektronskim sredstvom, faksom, poštom ili neposredno. Uz obavještenje o rezultatima postupka ugovorni organ će dostaviti ponuđačima odluku o izboru najpovoljnije ponude ili poništenju postupka, kao i zapisnik o ocjeni ponuda.

Dodatna objašnjenja tenderske dokumentacije kao i cjenovni obrazac ponude, možete preuzeti ovdje.